Hi! Welcome to my internet diary. Enjoy! Anne Merel

06 mei 2006

Ombudsman problemen

Deze week heb ik zoveel gewerkt...Het begon maandag al en donderdagavond was het 23:15 voordat ik eindelijk naar huis reed. Toen vrijdag nog meer stress en vanmorgen (zaterdag) ook weer naar Blacktown gereden. Een van de meiden in mijn team is zwanger en de baby's datum is al op 12 mei. Ze heeft zo lang als het ging doorgewerkt, maar vanaf donderdag is ze thuis gebleven. Omdat het zo moeilijk is om mensen te vinden/aan te nemen, hebben we dus nu veels te weinig mensen op het project. Maandag kwamen we er ook nog achter dat een cruciale interface al sinds 5 april niet goed draait, wat inhoudt dat er al 16000 klanten geen nieuw contract hebben ontvangen. Dat is dus nu bij de ombudsman belandt! Hoe geweldig! Integral Energy heeft zoveel systemen draaien en ik denk dat er wel 5000 mensen werken, maar ondanks dat, is dit specifieke probleem al bekend gemaakt bijde CEO. Genoeg stress zou je denken totdat een ander systeem ook nog eens grote problemen kreeg afgelopen woensdag. Dat gedoe met de ombudsman hebben we gelukkig vandaag kunnen fixen en de rest lijkt ook goed te gaan nu...Hopelijk de komende week dus wat minder stress en wat meer slaap.

Vanmiddag met m'n Franse squashbuddy naar de driving range geweest hier vlakbij en weer eens wat golfballen afgeslagen. Laatste keer was in Bangkok, en dat lijkt al zo lang geleden...Moest er weer helemaal inkomen en herinneren wat de golfleraar in Bangkok me allemaal heeft geleerd. Maar het is niet echt best gesteld met mijn golftechniek, dus ik denk dat ik vanaf nu maar wat vaker ga oefenen..Australie is er echt perfect voor, zeker nu het niet meer zo heel heet is maar nog warm genoeg om met een t-shirt buiten te lopen.

Vanavond de stad in, heb ik zin in! Moet ook echt wat in m'n huis doen dit weekend, wassen, schoonmaken, etc. Voelt alsof ik alleen nog maar in de auto zit en op m'n werk ben. Zelfs de planten zijn uitgedroogd. Vanmorgenvroeg kwam m'n huisbaas langs om de tv-arial op het dak na te laten kijken. Hij vroeg of mijn tv nog altijd ruist, maar ik heb dat ding al zolang niet aangehad..Vanavond dus maar eens kijken of hij het doet.

Spinnemans niet meer gezien gelukkig. Ben ik er eindelijk wat rustiger onder (en heb niet meer het idee dat ik hem overal in huis zie zitten), hoor ik vandaag dat Huntmans meestal met z'n tweeen jagen! Oja. Nou, je begrijpt, ik heb alle lichten aan in huis en de schoenedoos staat klaar voor als het nodig is.



Heb ondertussen m'n haar laten verfen. Tis een beetje te blond geworden naar mijn idee, maar dat wordt vanzelf weer minder volgens de kapper...we wachten af...



Paar weken geleden belde er iemand op mijn huistelefoon, een Australische man. Bijna niemand heeft dat nummer, en toen vroeg hij ook nog naar "Merel". Meeste mensen hier noemen me Anne, net als ik Bangkok, dus ik was helemaal verbaasd. Bleek het een collega te zijn van m'n vader. En hij had iets voor me. Nou, ik uiteraard heel nieuwsgierig...komt hij een week later langs met een gigantische palm. Cadeautje van je vader nog voor je nieuwe huis. Hoe geweldig was dat!! En zo'n aardige man. Je kunt je voorstellen hoe blij ik was, ook om hem te ontmoeten als hij m'n vader kent.


(Plant Pete)

Verder niet zoveel nieuws...Ben over drie weken alweer in NL! Raar idee hoor! Maar ik zie er heel erg naar uit! Als ik dan terug kom moet ik een auto gaan aanschaffen want dan zal het nieuwe contract tussen Accenture en het nieuwe leasebedrijf wel rond zijn. Weet nog steeds niet wat ik nu gaan nemen. Zag vandaag een Ford Territory, die ziet er ook heel mooi uit, maar daar zullen ze nog wel geen tweehands van hebben denk ik. Dus dan misschien toch maar een Mitsubishi, maar die ik op het oog heb zal dan wel weg zijn. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen..!

Doeg!
Merel