Hi! Welcome to my internet diary. Enjoy! Anne Merel

24 december 2005

38 Graden

Vandaag is het 38 graden buiten, ongelofelijk zo warm. Het lijkt Bangkok wel! De zon schijnt helaas niet echt, dus op het strand bakken is er niet bij vandaag. Gisteravond uit geweest met Lucinda en een vriendin van haar, Helen, hele leuke meid. Zijn wezen eten bij een heerlijk Thais restaurant en daarna nog even naar de kroeg. Ik dacht dat er in Sydney alleen maar mooie mensen rondliepen, maar in die kroeg van gisteren was dat wel anders..

Vanmiddag ga ik weer squashen en daarna naar Lucinda. Ik vier samen met haar en Helen kerst. Morgen gaan we naar het strand en dan bij mij eten. En dan zondag naar de paardenraces overdag en 's avonds in Randwick eten. Ben benieuwd! Toch wel raar dat ik met kerst niet bij mijn familie of in Nederland ben. Vorig jaar ben ik met kerst naar Nederland gevlogen, maar vanuit Australie is dat niet echt te doen.

Hele fijne kerstavond allemaal!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

38 graden.... Rub it in, dear!! :-)

Leuk om te lezen dat je het zo naar de zin hebt, Oz.

27/12/05 05:10

 

Een reactie posten

<< Home