Hi! Welcome to my internet diary. Enjoy! Anne Merel

21 december 2005

Dagje strand en squash

Vanmiddag heerlijk naar het Coogee strand geweest samen met Laura!

Het was echt supermooi weer vandaag. Ben ook voor het eerst de zee in geweest. Wel een beetje koud, maar als je eenmaal door bent is het geweldig lekker.

Vanmorgen had ik op internet gereageerd op een baan en die jongen van het recruitment bureau belde meteen al op. Het is een baan die, zoals hij het beschreef, heel goed bij me past. Voor 3 maanden, locatie: Melbourne (!) en voor PwC, niet te geloven! Straks zit ik weer bij de oude club haha. Morgen heb ik een gesprek met ze op het kantoor in Sydney, dus ik ben heel benieuwd. Daarna nog een gesprek bij een bank in de stad. Dat klinkt ook heel erg leuk, dus wie weet...

Vanavond voor het eerst weer wezen squashen! Hele leuke Engelse jongen waarmee ik squash. Hij woont hier al 3 jaar en vertelde dat hij nog niet een keer terug is geweest naar huis. Dat is ook raar lijkt me. We zijn met squash ongeveer even goed, dus dat is mooi, ben nu alleen wel helemaal uitgeput! Ik hoop dat we volgende week weer gaan. Beetje sporten is wel nodig in dit land van mooie mensen :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee wat cool! Leuk zo'n log en dan kunnen we je een beetje in de gaten houden. Vooral dat verhaal van die hele leuke engelse jongen vind ik erg verdacht. Wat doen zijn ouders bijvoorbeeld???

nou?

dikke zoen Ben

22/12/05 01:37

 

Een reactie posten

<< Home